Sąmoningumo diena Palangoje

Sąmoningumo diena Palangoje
Amberton Green Apartments Hotel, M. Valančiaus g. 1, Palanga
Registracija: Spausti čia
Kaina: 30.00 €

Apie mokymus

Kviečiame į sąmoningumo (angl. mindfulness) su atjauta dieną Palangoje. Ji skirta visiems, kurie turi dėmesingo įsisąmoninimo praktikavimo patirties: žmones baigusius dėmesingo įsisąmoninimo streso valdymo grupę, dėmesingumo mokytojus ir besimokančiuosius, visus, kurie bent kiek praktikavo dėmesingą įsisąmoninimą ir nori patirti, kas vyksta kai, nutylame.



Šeštadienį tyloje praktikuosime dėmesingumą savo kūnui, mintims, jausmams ir poreikiams su atjauta ir geranoriškumu. Kas žino, gal įnešime daugiau atjautos ir geranoriškumo ir į savo kasdienį gyvenimą?

 

Dėmesingumo su atjauta mus mokė Frits Koster (Vokietija), kuris sukūrė Dėmesingu įsisąmoninimu grįstą gyvenimo su atjauta programą (angl. Mindfulness-based compassionate living), o mes dalinsimės su jumis šiuo patyrimu.



Laikas: 2019 m. lapkričio 9 d.
Pradžia: 10 val.
Pabaiga: 17 val.
Vieta: Amberton Green Apartments Hotel, M. Valančiaus g. 1, Palanga
Kaina: 30 eur.
Registracija būtina: https://forms.gle/roAA7bz2UtjRr6Ec8

 

Vedėjai: dr. Alicja Juškienė, psichologė psichoterapeutė, dr. Julius Burkauskas, psichologas psichoterapeutas, sertifikuoti dėmesingo įsisąmoninimo mokytojai.

 

Renginio vieta

Amberton Green Apartments Hotel, M. Valančiaus g. 1, Palanga

Mokymus veda

dr Alicja Juškienė
dr Alicja Juškienė
Psichologė-psichoterapeutė, mokslininkė, lektorė
Palanga
El. paštas: alicja@pauze.lt

Apie mane
Esu psichologė – psichoterapeutė, mokslininkė ir lektorė. Esu smalsus ir žingeidus žmogus, savo darbe apjungiantis tiek praktines, tiek teorines žinias. Niekada nenustoju mokytis. Turbūt tai yra viena didžiausių mano gyvenimo aistrų. O mokytis galima ne tik iš knygų ir mokslinių straipsnių, bet ir iš patirties. Dėmesingas įsisąmoninimas į mano gyvenimą atnešė daugiau sąmoningumo, proto aiškumo, kas leidžia man būti dėmesingesne sau, savo klientams ir artimiesiems.

Domėjimosi sritys: psichologinis konsultavimas, kognityvinė elgesio terapija, schemų terapija, streso valdymas, dėmesingas įsisąmoninimas, sveikatos psichologija, miego psichologija ir medicina, gyvensenos medicina, elgesio medicina.

Kas man yra pauzė?
Tikiu, kad dirbant psichoterapinį ir mokslinį darbą svarbu pasirūpinti savimi, pailsėti ir atsigauti, vis atnaujinti savo požiūrį, proto aštrumą ir jėgas. Rytas yra tas laikas, kai skiriu laiko dėmesingumo pauzėms: rytinio vaikščiojimo ar bėgimo, kvėpavimo, dėmesingo kavos gėrimo... Dėmesingumo pauzės ankstyvą rytą lauke stebint kylančią saulę ar vis dar žvaigždėtą dangų žiemos metu, jaučiant šiltus saulės spindulius ar vėsius vėjo gūsius, o kartais ir lietų, leidžia įsisąmoninti laiko tėkmę, pokyčius, moko priimti tai, kas tuo metu vyksta. Mėgstu pietų pertraukos metu ištrūkti trumpam dėmesingam pasivaikščiojimui, o savaitgaliais daryti pauzes gamtoje. Kai įsisuku į darbų virtinę, kai patiriu įtampą, kai galva pilna minčių, dėmesingumo pauzė leidžia stabtelėti, pastebėti ir suprasti tai, ką patiriu. Tai būna atskaitos taškas, leidžiantis po trumpos pauzelės priimti sąmoningesnius sprendimus.