Mindfulness streso valdymo programa

Mindfulness streso valdymo programa
Gedimino pr. 56-1, Vilnius
Registracija: akvile@pauze.lt
Kaina: 190 eur €

Apie mokymus

Iki vasaros tapk medituojančiu!

Jei susidomėjote mindfulness, dabar yra pats geriausias laikas tai išbandyti! Kviečiu į 8 savaičių trukmės mindfulness grįstą streso valdymo programą. 

 

Apie šį kursą

Tai aštuoni kassavaitiniai 2 valandų trukmės susitikimai nedidelėje grupėje. Šiuose užsiėmimuose derinama praktika, teorija, diskusijos su bendraminčiais, mindfulness dienos patirtis bei nuoseklūs namų darbai padės Jums nuosekliai mokytis geriau valdyti stresą, lavins dėmesingumo įgūdžius bei formuos naujus, naudingesnius reagavimo įpročius. 

 

Trumpai apie mindfulness

Dėmesingas įsisąmoninimas (angl. mindfulness) yra dėmesio sutelkimas į dabarties akimirką ir visus savo patirties aspektus, kuriuos skubėdami ir gyvendami „autopilotu“ dažnai praleidžiame - mintis, jausmus bei fizinius pojūčius. Dėmesingo įsisąmoninimo praktikų metu mokomės būti čia ir dabar, ne mintyse apie praeitį ar ateitį ir nevertinti savo patirties. Tokia praktika sumažina streso patyrimą ir pagerina gyvenimo kokybę. Tai - patyriminė programa nedidelėje grupėje. Kartu mokomasi praktikuotis, dalinamasi savo patirtimi ir ieškoma atsakymų į iškylančius klausimus.

 

Nauda

Neurobiologiniai tyrimai rodo, kad nuosekliai užsiimant šiomis meditacinėmis praktikomis yra lavinamos smegenų sritys, susijusios su dėmesingumu. Už dėmesingumą atsakingos smegenų sritys konkuruoja su nerimą ir streso pojūtį lemiančių smegenų sričių veikla, ir taip gebėjimas valdyti dėmesį veda į įvairius teigiamus pokyčius. Programos dalyviai teigia, kad per 6-8 savaites praktikos bendrai pagerėja jų gyvenimo kokybė: jie jaučiasi labiau atsipalaidavę, geriau miega, patiria mažiau streso, įtampos skausmų bei efektyviau susitvarko su įvairiais gyvenimo sunkumais, lengviau susikaupia, jaučiasi laimingesni ir kūrybingesni.

Šis kursas ypač naudingas suaugusiems žmonėms, patiriantiems įtampą, stresą, skausmą, nerimą, panikos atakas, liūdesį, miego sutrikimus ar dėmesingumo ir koncentracijos stoką. Taip pat tiems, kurie siekia tobulėti ir bendrai pagerinti savo gyvenimo kokybę.

 

Praktiniai dalykai

Vieta: Gedimino pr. 56-1, Vilnius
Laikas: penktadieniais nuo 17 iki 19 val.
Kaina: 190 eurų (savo sveikatai ir ramybei!)
Datos: balandžio 5, 12, 19 ir 26 d.; gegužės 3, 10, 17 ir 31 d.
Mindfulness diena (tylos ir meditacijų diena gamtos apsuptyje) gegužės 18d.
Įvadinė konsultacija - pagal susitarimą. 

Registracija iki kovo 29 d.

 

 

Renginio vieta

Gedimino pr. 56-1, Vilnius

Mokymus veda

dr Akvilė Daniūnaitė
dr Akvilė Daniūnaitė
Psichologė-psichoterapeutė, mindfulness mokytoja, ,,Pauzės" redaktorė
Vilnius
El. paštas: akvile@pauze.lt

Apie mane
Aš esu žmogus, gyvenime ieškantis tikrumo, gilaus ryšio su aplinkiniais  ir nuotykio (!). Manau, kad būtent šios savybės mane ir atvedė į šį gyvenimo tašką, kuriame galiu vadintis psichologe-psichoterapeute, mindfulness mokytoja ir  prie savo vardo prisirašyti dr. (o po to aiškintis, kodėl vis dėlto negaliu išrašyti receptų!). Bet tai - tik  vizitinė kortelė, būdas prisistatyti. Man svarbiausia mano buvimo ir darbo esmė - susitikti su kitu žmogumi tikrai, nuoširdžiai ir giliai, suprasti, pažinti ir, jei galiu, prašančiam padėti. Mindfulness pirma atradau kaip psichoterapinę techniką, kaip pagalbos įrankį savo klientams, o vėliau, po ilgo vidinio integracinio proceso, ir kaip būdą būti pačiai. Mindfulness man padeda tiek aiškiau matyti psichoterapijoje, tiek stipriau patirti gyvenimo nuotykį.

Kas man yra pauzė?
Visų pirma - tai nuostabi dovana man ir sau. Dovana man, nes kai kurios pauzės mane tiesiog ištinka, jas padovanoja pats gyvenimas. Tai akimirkos ar laikotarpiai, kai galiu (o kartais ir esu priversta) sustoti ir įsiklausyti, susimąstyti ir pajusti, kas iš tiesų vyksta manyje ir aplinkoje. Dovana sau, nes tai yra mano kasdieninis pasirinkimas, kad ir labai trumputis, stabtelėti ir patirti gyenimą giliau. Pauzė man asocijuojasi su puodeliu šaltalankių arbatos, ateinančio pavasario kvapu, rytiniu išėjimu į balkoną pasisveikinti su gamtos elementais, lietaus lašų barbenimu į langą, prieš akis atsiveriančiu plačiu horizontu ir lengvu energijos pulsavimu delnuose. Pauzė man - tai galimybė visa savo esybe patirti vidinį bei išorinį gyvenimą.