Mindfulness streso valdymas

Mindfulness streso valdymas
Panevėžio mokslo ir technologijų parkas, J.Žemgulio g. 46, Panevėžys
Kaina: 250 €

Apie mokymus

Mindfulness streso valdymas (angl. mindfulness-based stress reduction, MBSR)

Įtemptas gyvenimo tempas neišvengiamas, tačiau kančia nėra privaloma. MBSR programoje mokoma sustiprinti gebėjimą valingai paskirstyti dėmesį į tikslingai pasirinktus objektus. Mokysitės būti dėmesingesni, atidesni sau, kitiems, supančiai aplinkai. Mokoma išbūti su savimi, savo išgyvenimais, per daug neįsitraukiant į kentėjimą. Mokysitės būti sąmoningesni, kantresni, mažiau vertinantys, daugiau suprantantys.


Trukmė: 8 savaičių programa.
Vieta: Panevėžio mokslo ir technologijų parkas, J.Žemgulio g. 46, Panevėžys.
Laikas: antradieniais 18–20 val.
Pradžia: 2020 01 07.

 

Mokymų datos:
1. I susitikimas – 2020 01 07
2. II susitikimas – 2020 01 14
3. III susitikimas – 2020 01 21
4. IV susitikimas – 2020 01 28
5. V susitikimas – 2020 02 04
6. VI susitikimas – 2020 02 11
7. VII susitikimas – 2020 02 18
8. VIII susitikimas – 2020 02 25


Kaina: 250 Eur.

Vieta grupėje rezervuojama po amokėjimo, vėliausiai iki pirmo užsiėmimo. Individualiais atvejais apmokėjimas galimas dalimis.

Apmokėjimas:
Bankas: Nordea Bank Finland Plc Lietuvos skyrius
Sąskaitos numeris: LT872140030001375772
SWIFT / BIC: NDEALT2X


Mokymų dalyviai: mokymai vyksta iki 20 žmonių grupėse.
Mokymus veda: psichologė–psichoterapeutė, mindfulness mokytoja Lina Bagdonavičienė.
Mokymų struktūra: 8 susitikimai, kurių kiekvienas trunka 2 val., ciklas išdėstomas per du mėnesius. Apie 70–80 proc. mokymų sudaro praktiniai užsiėmimai, todėl dalyvavimas leidžia įsisavintas žinias aptarti grupėje ir gauti grįžtamąjį ryšį.

DĖMESIO! Apie dalyvavimą paskaitoje būtina informuoti iki 2019 12 15.


 

Renginio vieta

Panevėžio mokslo ir technologijų parkas, J.Žemgulio g. 46, Panevėžys

Mokymus veda

Lina Bagdonavičienė
Lina Bagdonavičienė
Psichologė-psichoterapeutė, mindfulness mokytoja
Panevėžys
El. paštas: linab@pauze.lt

Apie mane
Mindfulness praktikos leidžia man pasitikti dieną skaidresniu protu, su aiškesniu realybės matymu, dėl to diena tampa lengvesnė, ramesnė bei produktyvesnė. Per mindfulness praktikas lavinu gebėjimą matyti tuos pačius įprastus dalykus, tačiau naujai, kiekvieną kartą atrasdama vis kažką naujo, ko nemačiau vakar. Tokiu būdu atradimo džiaugsmas mane gali lydėti kiekvieną dieną, jei tik tai pasirenku.

Aš išmokau paleisti praeities įvykius ir jais nebegyventi, tuo pačiu išmokau negyventi ir ateitimi, nes jos dar nėra. Taip atsirado buvimas dabarties momente, daugiau vidinės išminties, gebėjimas matyti savo mąstymo iškraipymus bei priimti pasaulį tokį, koks jis yra – visokį: ir su laimės akimirkomis, ir su nemaloniais įvykiais, nes jie irgi egzistuoja. Per mindfulness praktikas atradau gebėjimą matyti savo netobulumą ir leisti kitiems būti tokiems, kokie jie yra, nebandydama jų keisti. Taip mano gyvenimas tapo skaidresnis, aiškesnis ir tiesiog paprastesnis.

Kas man yra pauzė?
Visas praktikas praktikuoju, kas numatyta midfulness programoje, jau nuo 2011 metų. Skirtingu metu, skirtingai pasirenku, kas tą akimirką labiausiai artima. Labiausiai mėgstu sėdėjimo, kvėpavimo meditacijas, ypatingai būnant gamtoje, prie jūros. Kalno meditacija padeda pritrūkus jėgų sutvirtėti, rasti atramą.